به این مقاله رای دهید !
کامسول

تمرکز اینرسی بین دو دیواره موازی – Inertial Focusing Between Two Parallel Walls

5/5 - (1 امتیاز)

بیش از ۵۰ سال است که این موضوع شناخته شده است که ذرات شناور خنثی در یک کانال جریان تمایل به مکان‌های خاص در مقطع کانال دارند. برای یک لولۀ استوانه‌ای یا دو صفحۀ موازی که دارای جريان خطى ناروان هستند، موقعیت تعادل در حدود ۰٫۶ برابر شعاع لوله یا فاصله از دیواره‌های موازی به ترتیب حدود ۰٫۲ برابر عرض کانال است. به این اثر Segre-Silberberg گفته می‌شود، در حالی که حلقه‌ای از ذرات با شعاع ۰٫۶ برابر شعاع لوله گاهی اوقات حلقۀ Segre-Silberberg نامیده می‌شود.

غشای یون تبادل و پتانسیل های دونان – Ion-Exchange Membranes and Donnan Potentials

5/5 - (2 امتیاز)

این فایل مدل برای ایجاد طرح های برجسته شده در پست وبلاگ “نحوه مدل سازی غشاهای یونی تبادل و پتانسیل های دونان” استفاده شده است.

پروژه آماده کامسول comsol

حمل و نقل در دریچه الکتروکینتیک – Transport in an Electrokinetic Valve

5/5 - (2 امتیاز)

این برنامه نمونه¬ای از جریان محور فشار و الکتروفورز را در یک سیستم میکروکانال سه¬بعدی ارائه می¬دهد.

مثال آماده کامسول comsol

جریان غیر قابل انعطاف ثابت از پشت صحنه – Stationary Incompressible Flow over a Backstep

4.7/5 - (4 امتیاز)

این مدل آموزشی معادلات ناپایدار نویر-استوکس را در یک هندسه پشت صحنه با استفاده از رابط جریان لایه‌ای حل می‌کند.

مثال آماده کامسول comsol

حمل و نقل ذرات محلول در مدل از پیش تعیین شده جریان آب زیرزمینی مشخص – Solute Transport in Prescribed Groundwater Flow Preset Model

5/5 - (2 امتیاز)

پیش‌بینی حمل و نقل املاح که با مایعات زیرسطحی حرکت می‌کنند از نظر عمومی در مهندسی محیط زیست و علوم زمین مورد توجه است. املاح ممکن است نه تنها آلاینده باشند بلکه ردیاب‌های مصنوعی نیز برای اهداف تحقیق به آب‌های زیرزمینی اضافه می‌شوند.

نرم افزار کامسول comsol

بهینه‌سازی پارامتری یک میکرودریچه تسلا – Parameter Optimization of a Tesla Microvalve

4.5/5 - (4 امتیاز)

از میکروشیر تسلای بهینه‌شده توپولوژی به عنوان الهام‌بخش برای هندسۀ پارامتری استفاده می‌شود. بهینه‌سازی این هندسه با بهینه‌سازی بیش از یک جارو پارامتری، فرسایش و اتساع هندسه را در نظر می‌گیرد.

نرم افزار کامسول comsol

بهینه‌سازی پراکندگی باند در یک جریان الکتریکی از طریق میکروکانال خمیده – Optimizing Band Dispersion in an Electroosmotic Flow Through a Curved Microchannel

5/5 - (3 امتیاز)

این مدل پراکندگی باند گونۀ خنثی را از طریق میکروکانال منحنی در یک جریان الکترواسمزی (EOF) بررسی می‌کند. با استفاده از ماژول بهینه‌سازی، بهینه‌سازی هندسی برای به حداقل رساندن پراکندگی ناشی از منحنی انجام می‌شود.

نرم افزار کامسول comsol

بهینه سازی یک میکرودریچه تسلا – Optimization of a Tesla Microvalve

5/5 - (3 امتیاز)

این مدل یک بهینه‌سازی توپولوژیکی را برای یک میکروشیر تسلا انجام می‌دهد. یک میکروشیر تسلا جریان رو به عقب را با استفاده از نیروهای اصطکاک به جای قطعات متحرک مهار می‌کند.

نرم افزار comsol

همرفت آزاد در یک محیط متخلخل – Free Convection in a Porous Medium

5/5 - (4 امتیاز)

این مثال مدل‌سازی جریان زیر سطح را که در آن همرفت آزاد در محیط متخلخل تجزیه و تحلیل می‌شود، بررسی می‌کند. نتایج با نوشته‌جات منتشر شده در این زمینه مقایسه می‌شوند.

نرم افزار comsol

جریان Forchheimer Flow – Forchheimer

5/5 - (3 امتیاز)

این مثال یک مدل آموزشی از اتصال بین جریان یک سیال در یک کانال باز و یک بلوک متخلخل متصل به یکی از دیواره‌های کانال است. این جریان توسط معادله نویر-استوکس در منطقۀ آزاد و نسخۀ اصلاح‌شدۀ Forchheimer از معادلات Brinkman در منطقۀ متخلخل شرح داده شده است.

نرم افزار comsol

خرابی چاه چندجانبه – Failure of a Multilateral Well

5/5 - (3 امتیاز)

چاه‌های چندجانبه -آن‌هایی که دارای پاهای متعدد هستند که از یک چاه جدا می‌شوند- می‌توانند به طور موثری روغن تولید کنند؛ زیرا پاها می‌توانند به چندین ناحیۀ تولیدی رسیده و در اطراف نواحی غیرقابل نفوذ حرکت کنند. متأسفانه مهندسان حفاری اغلب باید مکانیکی چاه‌های چندجانبه را با آستر یا محفظه تثبیت کنند که می‌تواند میلیون‌ها دلار قیمت داشته باشد. رهاسازی چاه بی‌مصرف هزینه‌های ساخت را کاهش می‌دهد، اما خطر نسبتاً بالای خرابی فاجعه‌بار را هم در هنگام نصب و هم پس از شروع پمپاژ به دنبال دارد.

نرم افزار comsol

تبخیر در محیط متخلخل با میزان تبخیر زیاد – Evaporation in Porous Media with Large Evaporation Rate

5/5 - (3 امتیاز)

تبخیر در رسانه‌های متخلخل یک فرآیند مهم در صنایع غذایی و کاغذی، در میان دیگر موارد است. بسیاری از اثرات جسمی را باید در نظر گرفت: جریان مایعات، انتقال حرارت و انتقال مایعات و گازهای شرکت‌کننده. همۀ این تأثیرات کاملاً همراه هستند و از رابط‌های از پیش تعریف شده برای مدل‌سازی این اثرات با ماژول انتقال حرارت استفاده می‌شود.

نرم افزار comsol

میکروهم‌زن الکترواستاتیک – Electroosmotic Micromixer

5/5 - (2 امتیاز)

ریزگردها برای کاربردهای بیوشیمیایی اغلب نیاز به ترکیب سریع جریان‌های مختلف مایعات دارند. در میکروسکوپ، جریان معمولاً جریان چند لایه مرتب شده بوده و عدم تلاطم، انتشار را مکانیسم اصلی مخلوط‌کردن می‌کند.

کربناته کردن در آب – Carbonation in Water

5/5 - (2 امتیاز)

این مثال نحوه مدل‌سازی کربناته را نشان می‌دهد که نوعی از پاشیدگی است. پاشیدگی یک فرایند انتقال جرم بین گاز و مایع بوده که در صنعت رایج است (مانند کربناته کردن نوشیدنی و کاربردهای فوتوبیوراکتور) و در خانه (هوادهی آکواریوم).

کامسول یار آموزش رایگان کامسول فارسی comsol

توزیع جریان ثانویه در یک سلول استخراج الکتریکی روی – Secondary Current Distribution in a Zinc Electrowinning Cell

4.7/5 - (3 امتیاز)

این یک مدل از توزیع جریان ثانویه در یک سلول استخراج الکتریکی روی است. این مدل در تغییر پارامترهای الکترود در یک مطالعۀ پارامتری، تأثیر بر توزیع جریان را بررسی می‌‌کند. هندسه در دو بعد است.

ولتامتری در الکترود میکروصفحه – Voltammetry at a Microdisk Electrode

5/5 - (2 امتیاز)

ولتامتری در میکروالکترود شعاع ۱۰ میکرومتری مدل­سازی شده است. در این روش رایج الکتروشیمیایی تحلیلی، پتانسیل موجود در الکترود در حال کار، بالا و پایین رفته و جریان ثبت می شود. شکل موج ولتاژ جریان (“ولتاموگرام”) اطلاعاتی در مورد واکنش­پذیری و ویژگی­های حمل و نقل انبوه آنالیت می­دهد. میکروالکترودها در الکتروآنالیز

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی تحت تأثیر ته‌نشینی – Under-Deposit Corrosion

5/5 - (2 امتیاز)

در این مدل، اثر محصول خوردگی بر خوردگی گالوانیک بین آلیاژ منیزیم (AE44) و فولاد خفیف در تماس با محلول آب نمک ارائه شده است، که در آن مرزهای تغییر شکل یافته به دلیل رسوب محصول خورندگی و همچنین انحلال منیزیم در نظر گرفته شده است. حمل و نقل یونهای Mg2 + تولید شده در سطح منیزیم و یونهای OH تولید شده در

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی تنشی – Stress Corrosion

5/5 - (2 امتیاز)

خط لوله‌‌های فولادی غالباً در صنعت نفت و گاز تحت شرایط تنش / کرنش پیچیده قرار دارند. علاوه بر این، لوله‌‌ها به دلیل حرکت خاک در معرض کرنش طولی قابل توجهی قرار دارند.

     برای شبیه‌‌سازی تنش الاستوپلاستیک، رابط مکانیک جامد با مدل انعطاف‌‌پذیری کوچک کرنش استفاده می‌‌شود. رابط توزیع ثانویۀ جریان برای مدل‌‌سازی واکنش‌‌های الکتروشیمیایی استفاده می‌‌شود.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی خط لوله جریان سرگردان – Stray Current Pipeline Corrosion

5/5 - (2 امتیاز)

سیستم حفاظت کاتدی تحت تأثیر فعلی (ICCP) اغلب برای تحت تأثیر قرار گرفتن کاهش خوردگی خطوط لولۀ مدفون در صنعت نفت و گاز استفاده می‌‌شود. اشیاء فلزی مانند خطوط لولۀ مدفون، که در جریان سیستمICCP وجود دارند، ممکن است از فعل و انفعالات جریان سرگردان نتیجه شده و منجر به خوردگی سریع شوند. این مدل آموزش خوردگی جریان سرگردان یک خط لولۀ مدفون را نشان داده که در مجاورت یک

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

ICCP بدنۀ کشتی – Ship Hull ICCP

5/5 - (2 امتیاز)

حفاظت کاتدیک تحت تأثیر قرار گرفته، یک استراتژی متداول برای کاهش خوردگی پوستۀ کشتی است که در آن یک جریان خارجی روی سطح بدنه اعمال شده و قطبش آن در پتانسیل پایین‌‌تری قرار دارد. در این مدل، تأثیر پوشش پروانه بر درخواست فعلی نشان داده شده است.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

پوشش سکوی نفت فلات قاره با رسوبات آهکی – Offshore oil platform jacket with calcareous deposits

5/5 - (2 امتیاز)

مقیاس کامل، مدل وابسته به زمان از یک پوشش سکوی نفت فلات ساحلی با استفاده از آندهای قربانی، شکستن پوشش و رسوبات آهکی در سطوح فولادی. هدف از این آموزش، پاسخگویی به برخی از سؤالات متداول برای شبیه‌‌سازی‌‌ها در صنعت نفت و گاز است. البته این آموزش در مورد کلیۀ تجهیزات زیر دریایی مانند پایه‌‌های آسیاب بادی و بندرها نیز صدق می‌‌کند.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

تک قطبی با حل آندهای قربانی – Monopile with Dissolving Sacrificial Anodes

5/5 - (2 امتیاز)

یک پایۀ یکپارچه، یک عنصر ساختاری با قطر بزرگ است که می‌‌تواند برای پشتیبانی از سازه‌‌هایی مانند توربین‌‌های بادی فراساحلی استفاده شود. این نرم افزار نشان می‌‌دهد که چگونه حفاظت کاتدی از یک قطب با گذشت زمان با حل شدن آندهای قربانی کاهش می‌‌یابد. این مدل می‌‌تواند برای ارزیابی سینتیک الکترود توزیع جریان

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی موضعی با استفاده از روش تنظیم سطح – Localized Corrosion using the Level Set Method

5/5 - (2 امتیاز)

این مثال خوردگی گالوانیک بین دو مرحله مختلف در یک آلیاژ منیزیم برای یک پیکربندی ریزساختار مقطعی نماینده را مدل می‌‌کند. رابط سطح تنظیم شده در اینجا برای مدل‌‌سازی انحلال یک فاز تشکیل‌‌دهنده منتهی به تغییرات توپولوژیکی استفاده می‌‌شود. سینتیک الکترود در مرز خوردگی به عنوان یک اصطلاح دامنه با استفاده از تابع دلتای مجموعه سطوح تعریف می‌‌شود.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی شیمیایی – Localized Corrosion

5/5 - (2 امتیاز)

این مثال خوردگی گالوانیک بین دو مرحله مختلف در یک آلیاژ منیزیم برای یک پیکربندی ریزساختار مقطعی نماینده را مدل می‌‌کند. رابط سطح تنظیم شده در اینجا برای مدل‌‌سازی انحلال یک فاز تشکیل‌‌دهنده منتهی به تغییرات توپولوژیکی استفاده می‌‌شود. سینتیک الکترود در مرز خوردگی به عنوان یک

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

اثر ضخامت مقره – Isolator Thickness Effect

5/5 - (2 امتیاز)

استفاده از جداکنندۀ آلومینیوم (Al) یک استراتژی کاهش متداول برای خوردگی گالوانیک بین آلیاژ منیزیم (Mg) و فولاد خفیف (MS) است. مدل حاضر با استفاده از یک مطالعۀ پارامتری، اثر ضخامت آلومیناتور آلومینیوم بر شدت خوردگی گالوانیک را نشان می‌‌دهد. سینتیک الکترود در اینجا با استفاده از داده‌‌‌‌های قطبی‌‌سازی تجربی موجود در نوشته‌‌جات

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

میخ گالوانیزه – Galvanized Nail

5/5 - (2 امتیاز)

این مثال آموزشی به عنوان مقدمه‌‌ای برای ماژول خوردگی و ارائۀ مدل‌‌های اکسیداسیون فلز و تراکم جریان اکسیژن در سطح یک میخ گالوانیزۀ احاطه شده توسط یک تکه چوب مرطوب -که به عنوان الکترولیت عمل می‌‌کند- است. لایۀ محافظ روی میخ کاملاً پوشانده نشده است، به طوری که در نوک میخ سطح آهن زیرین قرار گرفته است. ابتدا هدایت

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی گالوانیک با تغییر شکل الکترود – Galvanic Corrosion with Electrode Deformation

5/5 - (2 امتیاز)

این مدل دوبعدی نحوۀ مدل‌‌سازی یک زوج گالوانیک را نشان می‌‌دهد که در آن خوردگی آند باعث تغییر شکل هندسه می‌‌شود. دادۀ پارامتر مورد استفاده برای آلیاژ منیزیم (AE44) است – یک جفت فولادی ملایم در محلول شورآب (آب نمک).

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی گالوانیک آلیاژ منیزیم در تماس با فولاد – Galvanic Corrosion of a Magnesium Alloy in Contact with Steel

5/5 - (2 امتیاز)

آلیاژهای منیزیم به عنوان مواد سبک در زمینه‌‌های مختلف مهندسی جایگزین‌‌های جذابی هستند. با این حال منیزیم نسبتاً غیر اصیل بوده و ممکن است در هنگام استفاده با سایر فلزات، به عنوان مثال هنگام نصب یک جزء آلیاژ منیزیم با استفاده از اتصال دهنده‌‌های فولادی، دچار خوردگی گالوانیزه شود. این مثال مدل، یک زوج خوردگی گالوانیک متشکل از یک آلیاژ منیزیم (AZ91D) و فولاد خفیف،

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

برآورد پارامترهای سینتیک خوردگی – Estimation of Corrosion Kinetics Parameters

5/5 - (2 امتیاز)

این آموزش نحوه استفاده از رابط Optimization را برای انجام برآورد پارامتر سینتیک الکترود بر اساس داده‌‌های قطبی‌‌سازی نشان می‌‌دهد. یک مدل قطبی‌‌سازی الکترود صفربعدی تعریف شده است که عبارات سینتیک را برای انحلال فلز و واکنش‌‌های کاهش اکسیژن جدا می‌‌کند. برای اجرای این آموزش شما به ماژول بهینه‌‌سازی نیاز دارید.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی نیکل با تغییر شکل الکترود – Crevice Corrosion of Nickel with Electrode Deformation

5/5 - (2 امتیاز)

این مدل به تشریح اصول اساسی خوردگی شکاف و چگونگی استفاده از یک مطالعه وابسته به زمان برای شبیه‌‌سازی تغییر شکل الکترود می‌‌پردازد. مدل در دو بعد بوده و داده‌‌های قطبی‌‌سازی برای واکنش خوردگی از روی کاغذ توسط Absulsalam و دیگران گرفته شده است. مدل و نتایج مشابه با یک مدل یک‌‌بعدی توسط Brackman و دیگران است. این مدل

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی آهن در محلول اسید استیک / سدیم استات – Crevice Corrosion of Iron in an Acetic Acid/Sodium Acetate Solution

5/5 - (2 امتیاز)

محدودیت حمل و نقل انبوه در نواحی نازک اغلب باعث می‌‌شود که الکتروشیمی موضعی بین شکاف (دهان) و انتها (نوک) تفاوت چشمگیری داشته باشد و در نتیجه اختلافات در شیمی محلی، ممکن است خوردگی رخ دهد. این مثال خوردگی آهن را در محلول اسید استیک / سدیم استات مدل‌‌سازی می‌‌کند. این مدل نتایج والتون را بازتولید می‌‌کند.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

محافظت از خوردگی سکوهای نفتی چندگانه – Corrosion Protection of Multiple Oil Platforms

5/5 - (2 امتیاز)

این مثال تجزیه و تحلیل سیستم حفاظت از خوردگی از مثال سکوی نفتی واحد را با استفاده از مدل‌‌سازی تأثیر چندین سیستم عامل نفتی که در یک آرایه قرار گرفته است، گسترش می‌‌دهد. استفاده از توزیع فعلی در لبه‌‌ها، رابط BEM با مدل‌‌سازی کلیۀ الکترودها به عنوان استوانه در امتداد لبه‌‌های هندسۀ قالب سیم، به طور قابل توجهی اندازۀ مسئله و زمان محاسباتی را کاهش می‌‌دهد

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

محافظت در برابر خوردگی یک سکوی نفتی با استفاده از آندهای قربانی – Corrosion Protection of an Oil Platform Using Sacrificial Anodes

5/5 - (2 امتیاز)

سازه‌‌های فلزی غرق در آب دریا می‌‌توانند از طریق خوردگی با محافظت کاتدی در برابر خوردگی محافظت شوند. این محافظت را می‌‌توان با یک جریان خارجی تحت تأثیر یا با استفاده از آندهای قربانی بدست آورد. استفاده از آندهای قربانی اغلب به دلیل سادگی آن ترجیح داده می‌‌شود. این مثال توزیع جریان اصلی سیستم محافظت در برابر خوردگی

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

محافظت کاتدیک فولاد در بتن آرمه – Cathodic Protection of Steel in Reinforced Concrete

5/5 - (2 امتیاز)

این مثال محافظت کاتدی از نوار تقویت کنندۀ فولاد در بتن را مدل‌‌سازی می‌‌کند. سه واکنش متفاوت الکتروشیمیایی در سطح فولاد در نظر گرفته شده است. شارژ و حمل و نقل اکسیژن در حوزۀ بتن -که در آن هدایت الکترولیت و انتشار اکسیژن به میزان رطوبت بستگی دارد- مدل‌‌سازی شده است.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی دی اکسید کربن در لوله های فولادی – Carbon Dioxide Corrosion in Steel Pipes

5/5 - (2 امتیاز)

دی‌‌اکسید کربن موجود در محلول آبی بسیار خورنده بوده و می‌‌تواند آسیب قابل توجهی به طرح‌‌های فلزی وارد کند. چنین شرایطی در لوله‌‌هایی که در انواع مختلف کاربردها به ویژه در صنعت پتروشیمی استفاده می‌‌شود بوجود می‌‌آید. در این مثال آموزشی، جریان‌‌های آشفتۀ متشکل از دی‌‌اکسید کربن و آب، سطح فولاد لوله‌‌ها را خورده است. خوردگی تحت تأثیر دما و pH است.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی اتمسفری یک شین اصلی – Atmospheric Corrosion of a Busbar

5/5 - (2 امتیاز)

این مدل با استفاده از یک فلنج مس، یک فلنج آلیاژ آلومینیوم در تماس با یک مهره روی و پیچ و مهره، خوردگی گالوانیک جوی را از یک شین اصلی شبیه‌‌سازی می‌‌کند. رابط توزیع ثانویه فعلی برای حل پتانسیل الکتریکی در حوزۀ الکترود و جریان توزیع استفاده شده و از رابط شل برای حل پتانسیل الکترولیت در لایه الکترولیت نازک استفاده می‌‌شود.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

خوردگی اتمسفری – Atmospheric Corrosion

5/5 - (2 امتیاز)

این مدل با استفاده از یک فلنج مس، یک فلنج آلیاژ آلومینیوم در تماس با یک مهره روی و پیچ و مهره، خوردگی گالوانیک جوی را از یک شین اصلی شبیه‌‌سازی می‌‌کند. رابط توزیع ثانویه فعلی برای حل پتانسیل الکتریکی در حوزۀ الکترود و جریان توزیع استفاده شده و از رابط شل برای حل پتانسیل الکترولیت در لایه الکترولیت نازک استفاده می‌‌شود.

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

اثر مقاومت پوستۀ آند در محافظت کاتدیک – Anode Film Resistance Effect on Cathodic Protection

5/5 - (2 امتیاز)

این مدل نشان می‌‌دهد که چگونه میزان خوردگی فولاد در یک سکوی نفتی به دلیل ایجاد پوستۀ مقاومت در آندهای قربانی -که توسط محصولات واکنش ایجاد می‌‌شوند- با گذشت زمان افزایش می‌‌یابد. این مدل همچنین شامل سینتیک الکترود توزیع جریان ثانویه بر روی ساختار فولادی محافظت شده، تعریف انحلال همزمان فلز و کاهش اکسیژن

کامسول یار آموزش رایگان نرم افزار کامسول فارسی comsol

طراح حسگر زیستی برای استفادۀ مشتری کامسول در اندروید – Biosensor Designer for Use with COMSOL Client for Android™

5/5 - (2 امتیاز)

COMSOL Client for Android، برنامه­ای است که در فروشگاه Google Play برای کاربران COMSOL Server available در دسترس قرار گرفته است. این برنامه شامل کارایی و ویژگی­هایی است که به طور خاص برای استفاده با رایانه­های لوحی و سایر دستگاه­های تلفن همراه طراحی شده است. Biosensor Designer در دو طرح مختلف ارائه می­شود:

خرید بسته آموزش کامسول