5/5 - (3 امتیاز)
دانلود کامسول comsol

رابط کاربری / منابع اطلاعاتی اینترنتی

Help مدل و نرم‌افزار در وبسایت کامسول

مدت زمان : ۴:۵۹

کامسول منابع گسترده ای شامل اطلاعات، دستورالعمل ها و راهنماها در مورد چگونگی استفاده از نرم افزار، مدلسازی و شبیه سازی چندفیزیکه تهیه کرده است.

منابع گفته شده شامل پلتفرم هایی به منظور گسترش بحث و گفت و گو حول سرفصل های گفته شده است و ایده ها و استراتنژی های مدلسازی را تبادل می کند. منابع در دسترس آنلاین شامل comsol block ، گالری اپلیکیشن، انجمن تالار گفتگو ، تبادل مدل و در آخر پایگاه پشتیبانی علمی می باشد. این موارد مفید در وبسایت کامسول در دسترس می باشد و می تواند شما را در فرایند مدلسازی راهنمایی

کند. همچنین هر سوالی که ممکن است در حین ایجاد یک مدل برای شما پیش آید را توضیح می دهد.

پایین صفحه روی لینک comsol blog کلیک کنید.. شما همچنین می توانید به وبلاگ کامسول با رفتن به comsol.com/blog دسترسی داشته باشید. این فضا شامل تعداد زیادی نوشته در رابطه با مدل

سازی کامسول مالتی فیزیک و شبیه سازی است. و یکی از منابع مهم ما می باشد.

بسیاری از این پست ها جواب همه سوالات متداول کاربران می باشد. موضوع در وبلاگ چه آسان باشد چه پیچیده محتوا همیشه به صورت واضح توضیح داده شده است که شما را قادر خواهد ساخت به سرعت و به آسانی موضوع را متوجه شوید. در پایین هر نوشته شما می توانید با ورود به حساب کاربری کامسولتان و ارسال کامنت، شرکت کنید. شما همچنین امکان دنبال کردن وبلاگ را دارید که در آن صورت با ایجاد شدن یک پست جدید در مورد آن مطلع خواهید شد. شما می توانید در میان سرفصل ها با وارد کردن عبارات مورد نظر ، و یا در میان نوشته ها با انتخاب دسته مورد نطر جستجو انجام دهید. این نوشته ها به خاطر آنکه شما را به منابع یادگیری در مورد مدلسازی چند فیزیکه و شبیه سازی متصل می کند مفید می باشد و به طور مؤثری سوالات متداول کاربران کامسول مولتی فیزیک را در دسترس قرار می دهد.

گالری اپلیکیشن

شما می توانید با رفتن به آدرس comsol.com.models به آن دسترسی پیدا کنید.

این فضا شامل تعداد زیادی از مدل ها و اپلیکیشن ها می باشد و شما می توانید اپلیکیشن ها، اسناد و فایل های مرتبط را دانلود کنید. همچنین می توانید در مورد مثال های مرتبط با کار فعلی خودتان با وارد کردن عبارت ها در نوار سرچ، فیلتر کردن اپلیکیشن بر اساس رشته یا فیلتر کردن بر اساس ماژول، جستجو انجام دهید. توجه نمایید که بسیاری از این مدل ها و اپلیکیشن ها در اینجا به طور مستقیم در خود نرم افزار کامسول مالتی فیزیک در قسمت applications library در دسترس هستند.

تالار گفتگو

همچنین تالار گفتگو در آدرس comsol.com/community/forms در دسترس می باشد.

در اینجا شما می توانید با دیگر کاربران کامسول مولتی فیزیکس در ارتباط باشید و در گفگوها در مورد مدلسازی و شبیه سازی شرکت کنید. بعد از این ما تبادل مدل را داریم. شما می توانید به model exchange با رفتن به آدرس comsol.com/community/exchange دسترسی داشته باشید. در این جا شما می توانید مدلهای خودتان را با دیگر کاربران کامسول مالتی فیزیکس به اشتراک بگذارید و تبادل کنید. همچنین می توانید در مورد انها با یکدیگر گفتگو کنید.

پایگاه پشتیبانی علمی

برای دسترسی به پایگاه داده به آدرس comsol.com/support/knowledgebase مراجعه کنید . پایگاه پشتیبانی علمی توضیحات در مورد مسائل و راه حل ها برای دیگر سوالات متداول راجع به نرم افزار دارد. همچنین دارای توضیحات (background context) و مثال ها برای توضیح بیشتر دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بسته آموزش کامسول