5/5 - (1 امتیاز)
نرم افزار کامسول comsol

آنالیز قاب دوچرخه – Bike Frame Analyzer

5/5 - (1 امتیاز)

اعتبار یک قاب دوچرخه را می‌توان با تجزیه و تحلیل تنش ساختاری در معرض بارهای مختلف تخمین زد. این برنامه از LiveLink ™ برای  SOLIDWORKS®استفاده کرده تا ضمن محاسبۀ تحلیل تنش، هندسه را به صورت تعاملی به روز کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید تنظیمات مختلف یک قاب دوچرخه را برای موارد مختلف ابعاد، مواد و بارها به راحتی آزمایش کنید. برنامه توزیع تنش و تغییر شکل قاب را بر اساس ابعاد ساختاری، مواد و بارها / محدودیت‌های قاب دوچرخه محاسبه می‌کند.

کامسول فارسی

تجزیه و تحلیل تنش اتصالات لوله از یک پرونده Stress Analysis of a Pipe Fitting from a CAD File – CAD

5/5 - (1 امتیاز)

این مدل آموزش راه اندازی یک تجزیه و تحلیل تنش متقارن محوری دوبعدی، از طریق تماس، از اتصالات لوله سه‌بعدی را نشان می‌دهد.

کامسول فارسی

برنامه هایی را تنظیم کنید که هندسه را با استفاده از LiveLink برای SOLIDWORKS همگام‌سازی می‌کنند – Set-Up Applications that Synchronize Geometry Using LiveLink for SOLIDWORKS

5/5 - (1 امتیاز)

این مثال برنامه‌ای را نشان می‌دهد که از رابط LiveLink برای SOLIDWORKS برای همگام سازی طراحی CAD استفاده می‌کند.

کامسول فارسی

الکترود ضربان‌ساز – Pacemaker Electrode

5/5 - (1 امتیاز)

این مدل، با توزیع جریان و پتانسیل در اطراف یک جفت الکترود، چگونگی تنظیم و اصلاح هندسه در SolidWorks با استفاده از LiveLink را نشان می‌دهد.

نرم افزار کامسول فارسی رایگان

بهینه‌سازی پارامتر هندسی یک چنگال تنظیم – Geometric Parameter Optimization of a Tuning Fork

5/5 - (1 امتیاز)

این مدل ویژه‌فرکانس و ویژه‌حالت پایۀ یک چنگال تنظیم که از SolidWorks با رابط LiveLink تنظیم شده است را محاسبه می‌کند. سپس طول چنگال به نحوی بهینه شده است که نت A ، ۴۴۰ هرتز را به صدا در می‌آورد.

نرم افزار کامسول فارسی رایگان

گرمایش برقی در یک مونتاژ بوسبار – Electrical Heating in a Busbar Assembly

5/5 - (1 امتیاز)

این مدل آموزشی اثر گرمایش ژول در یک بوسبار، چگونگی تنظیم مونتاژ بین دو نرم‌افزار سالیدورک و کامسول مالتی‌فیزیک، نحوۀ تغییر هندسه از کامسول مالتی‌فیزیک، و نحوۀ اجرای یک جابجایی پارامتری هندسی را نشان می‌دهد.

خرید بسته آموزش کامسول