به این مقاله رای دهید !

تدوینی به‌صرفه‌تر با اجاره کامپیوتر تدوین

در این مطلب قصد داریم مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها را برای اجاره کامپیوتر تدوین، اجاره سیستم رندرینگ و اجاره سرور gpu پیش روی شما بگذاریم. در عصر تکنولوژی استفاده از کامپیوتر و کاربرد آن بسیار بالا رفته است. همین‌طور مشاغل و کار‌های کامپیوتر بسیار متنوع و زیاد هستند. یکی از شغل یا کار‌های جذاب با کامپیوتر، تدوین است. تدوین عکس، تدوین موزیک و تدوین فیلم در دسته تدوین قرار می‌گیرند. ازاین‌رو شاید شما نیز به کار‌های تدوین یا ادیت علاقه‌مند شده باشید.

ولی یکی از موانع در راه تبدیل‌شدن به تدوینگر، احتیاج به یک سیستم قدرتمند است. در صورتی که کمی اطلاعات در این زمینه داشته باشید حتماً می‌دانید برای تهیه سیستم مناسب جهت تدوین هزینه بسیار بالایی باید پرداخت کنید. یکی از راه‌های کاهش هزینه برای تدوین اجاره کامپیوتر تدوین است. حال در ادامه ما به شما این راه‌حل مناسب و کم‌هزینه‌تر را معرفی کرده و آن را بررسی می‌کنیم.

بررسی مشخصات سیستم مناسب تدوین

همان‌طور که گفته شد یا خودتان اطلاع دارید، برای انجام کار‌ها یا پروژه‌های تدوین مانند تدوین فیلم یا عکس به سیستم بسیار قوی نیاز دارید. این سیستم باید از نظر کارت گرافیک بسیار قدرتمند باشد. همچنین علاوه بر داشتن کارت گرافیک بسیار قدرتمند، رم و سی‌پی‌یو با ظرفیت و توان بالا احتیاج است.

در صورتی که بخواهید کار‌ها و یا پروژه‌های تدوین موزیک انجام بدهید به کارت صدا مناسب این کار نیز احتیاج پیدا می‌کنید؛ بنابراین برای خرید یا جمع‌کردن چنین سیستم با مشخصات و ویژگی‌های تدوین، باید مبلغ بالایی را هزینه کنید. البته این مبلغ بالا فقط برای سیستم هزینه می‌شود و شما برای خرید تجهیزات دیگر باید هزینه‌های بسیار دیگری نیز پرداخت کنید.

حال ما برای شما یک پیشنهاد داریم که آن نیز این است به اجاره کامپیوتر تدوین روی بیاورید. در ادامه این راه‌حل را بیشتر معرفی کرده و به بررسی آن می‌پردازیم.

فردی در حال تدوین فیلم

اجاره کامپیوتر تدوین، راه‌حلی بهتر برای تهیه سیستم مناسب تدوین

کمی قبل‌تر بررسی کردیم و فهمیدیم تهیه سیستم مناسب تدوین هزینه بسیار زیادی برمی‌دارد. یکی از راه‌ها و روش‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه برای انجام کار‌های تدوین، اجاره کامپیوتر تدوین است. شما با اجاره کامپیوتر تدوین یا اجاره سیستم تدوین می‌توانید در هزینه تهیه سیستم مناسب تدوین صرفه‌جویی کنید. در کشور ما به دلایل مختلف قطعات الکترونیکی و سخت‌افزارهای کامپیوتری بسیار قیمت بالایی به خود گرفته‌اند.

ولی در صورتی که شما سیستم مناسب تدوین اجاره کنید، هزینه‌های شما کمتر می‌شوند. جهت اجاره کامپیوتر تدوین با سیستم مناسب تدوین پلن‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید ظرفیت رم، تعداد هسته‌‌های پردازشی و همچنین میزان ظرفیت هارددیسک را طبق نیاز خود از پلن‌های موجود انتخاب کنید.

یکی از قطعات بسیار مهم در سیستم‌های تدوین، کارت گرافیک است. در صورتی که سیستم مناسب تدوین یا حتی سیستم مناسب رندرینگ را از شرکت شبیه سازان امیرکبیر اجاره کنید، کارت گرافیک در بیشتر سیستم‌ها از مدل quadro در نظر گرفته شده است.

نمونه‌ای از سیستم مناسب تدوین موزیک همراه با وسایل

← مرکز محاسبات سریع →

اینجا کلیک کنید!

معرفی شرکت جهت اجاره کامپیوتر تدوین یا اجاره ابررایانه

در زمینه اجاره سیستم یا اجاره ابررایانه شرکت‌های متنوع و متفاوتی فعالیت می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت شبیه سازان امیرکبیر است. شما می‌توانید برای اجاره کردن انواع سیستم‌ها مانند اجاره سیستم رندرینگ، اجاره سیستم تدوین و حتی اجاره سرور gpu با این شرکت همکاری کنید. همچنین شما می‌توانید ابر رایانه نیز از این شرکت اجاره کنید.

به طور مثال ظرفیت رم در پلن‌های اجاره در شرکت شبیه سازان امیرکبیر از ۱۶ گیگابایت تا ۱۲۸ گیگابایت قابل انتخاب است. تعداد ترد‌ها یا همان تعداد هسته‌های پردازشی از ۲۴ تا ۵۶ ترد پلن‎ها برای انتخاب موجود هستند. ظرفیت داخلی یا همان ظرفیت هارددیسک از ۲۹۲ گیگابایت شروع می‌شود و حتی تا ۲/۷ ترابایت نیز برای شما قابل انتخاب است.

البته در برخی از پلن‌ها، هارددیسک از نوع ssd نیز ارائه می‌شود. قیمت پلن‌ها نسبت به مقدار انتخابی این ویژگی‌ها و مدت‌زمان اجاره متغیر است؛ بنابراین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و جزئیات دقیق پلن‌ها به سایت شرکت به آدرس https://shabihsazan.com/ مراجعه کنید.

شبیه‌سازان امیرکبیر مفتخر است که با نازل‌ترین قیمت‌ها، انواع خدمات تخصصی شبیه‌سازی و پردازشی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. از سوی دیگر سرعت بسیار بالای سیستم‌های این شرکت، اجاره انواع مختلف سیستم‌های رایانه‌ای و ابر رایانه‌ای، سیستم‌های رایانش ابری، سرورهای محاسباتی و پردازش مجازی و… تنها بخشی از خدمات این شرکت هستند.

اجاره سیستم مناسب تدوین

اجاره سیستم مناسب تدوین

کلام آخر و جمع‌بندی گفته‌ها

کار‌های تدوین مانند تدوین فیلم، تدوین آهنگ و تدوین تصویر به یکی از جذاب‌ترین رشته و شاخه‎های کامپیوتر تبدیل شده است. احتمالاً بسیاری از افراد به این شاخه علاقه‌مند شده‌اند ولی به علت بالا بودن هزینه خرید سیستم مناسب تدوین پشیمان شده باشند.

یک راه‌حل به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر این است که با شرکت شبیه سازان امیرکبیر ارتباط برقرار کرده و از آن‌ درخواست اجاره کامپیوتر تدوین داشته باشند. همچنین افراد می‌توانند پلن‌ها اجاره ابر رایانه این شرکت را اجاره کنند و از آن برای کار‌هایی مانند رندرینگ، تدوین و… استفاده کنند.

شرکت شبیه‌سازان امیرکبیر پلن‌های بسیار گوناگون جهت اجاره ابر رایانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پلن‌های مختلف این شرکت دارای تعداد هسته پردازشی متفاوت، ظرفیت حافظه اصلی متفاوت و ظرفیت هارددیسک مختلف است. قیمت پلن‌ها بر اساس این ویژگی‌ها و مدت‌زمان اجاره تعیین می‌شوند.

همچنین سیستم‌های مناسب تدوین و رندر با کارت گرافیک quadro عرضه می‌شوند. همچنین سیستم عامل سیستم اجاره شده را خود شما تعیین می‌کنید. شما می‌توانید یکی از سیستم عامل‌ها (ویندوز، لینوکس یا ویندوز سرور) را جهت نصب روی سیستم اجاره شده، انتخاب کنید.

نمونه‌ای از ابر رایانه

سؤالات متداول

 در ادامه به چند سؤال از بیشتر از ما توسط افراد پرسیده می‌شود را آورده‌ایم و پاسخ کوتاه ولی جامع نیز به آن داده‌ایم. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

  1. چرا کامپیوتر مناسب تدوین اجاره کنم؟

همان‌طور که در چند قسمت این مقاله بررسی کردیم، برای خرید سیستم مناسب تدوین هزینه بالایی را باید پرداخت کنید. ولی با اجاره کامپیوتر تدوین می‌توانید در این هزینه صرفه‌جویی کنید.

  1. آیا واقعاً پلن‌های ارائه شده برای تدوین مناسب هستند؟

در صورتی که به پلن‌ها نگاه انداخته باشید، می‌بینید که با ویژگی‌های متفاوتی هرکدام ارائه شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید سیستم موردنیاز خود را از بین پلن‌های موجود انتخاب کنید تا بیشترین بهره‌وری را داشته باشید.

  1. چطور می‌توانم کامپیوتر مناسب تدوین اجاره کنم؟

کمی قبل‌تر شرکت شبیه‌سازان امیرکبیر را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با این شرکت تماس گرفته یا به سایت این شرکت به آدرس https://shabihsazan.com/ مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت نیز می‌توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

خرید بسته آموزش کامسول