5/5 - (1 امتیاز)
دانلود کامسول comsol

فیلم آموزش رایگان کامسول

سازنده‌ی اپلیکیشن / مباحث پایه در ساخت اپلیکیشن

ساخت یک اپ با ورودی‌ها و خروجی‌های ویژه

مدت زمان: ۲۶:۲۸

سازنده‌ی اپلیکیشن (Application Builder) شما را قادر می‌سازد تا اپ‌های ویژه از مدل‌‌هایتان در نرم‌افزار کامسول مالتی فیزیک بسازید. با استفاده از مدل باسبار در کتابخانه اپلیکیشن (Application Library)، ما یک اپ اختصاصی برای امتحان دمای یک باسبار برپایه‌ی پارامترهای قابل ویرایش می‌سازیم. پارامترهای بیشتری وجود دارند که می‌توانند برای طراحی و آزمایش این باسبار مورد استفاده قرار گیرند، اما برای این مثال، ما می‌خواهیم پارامترها را به طول، پهنا، ضخامت، و ولتاژ اعمالی محدود نماییم.

بعد از ساخت اپ اولیه، فیلم به شما نشان می‌دهد چگونه از برخی از ابزارهای Application Builder استفاده نمایید. دو ابزار اصلی، ویرایش‌گر فرم (Form Editor) و ویرایش‌گر مدل (Model Editor) می‌باشند. در Form Editor، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه objectهای form را با استفاده از پنجره Editor Tools اضافه گردانید، به تنظمات مدل دسترسی پیدا کنید، و پارامترهای ورودی را که کاربر می‌تواند وارد کند محدود نمایید، در ویراشگر روش (Method Editor)، ما نشان می‌دهیم که چگونه اطلاعات موجود را به یک Method تبدیل نمایید و کد، با کلیک کردن در رابط کاربری به جای نوشتن از صفر، ایجاد نمایید.

در نهایت، بعد از ساخت اپ، ما در مورد روش‌هایی که کاربران می‌توانند اپ را از طریق نرم‌افزار کامسول مالتی فیزیک یا محصول کامسول سرور اجرا نمایند، بحث خواهیم کرد.

تنها ۱۶ بخش اول رایگان است برای تهیه بسته آموزشی آدرس زیر مراجعه نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بسته آموزش کامسول