5/5 - (1 امتیاز)
دانلود کامسول comsol

فیلم آموزش رایگان کامسول

مواد / توابع ماده

استفاده از توابع برای تعریف ویژگی‌های ماده

مدت زمان: ۶:۳۹

در کامسول مالتی فیزک، شما می‌توانید از تابع‌های میان‌یابی (Interpolation)، تحلیلی (Analytic)، و چندضابطه‌ای (Piecewise) برای اختصاص یک ویژگی ماده استفاده نمایید.

تابع‌های Interpolation می‌توانند برای توصیف ویژگی‌های ماده‌ به وسیله یک جدول یا پوشه‌ که حاوی تابع در نقاط گسسته است، مورد استفاده قرار گیرند. شما می‌توانید داده‌ها را به صورت دستی وارد نمایید یا آن‌ها را از یک فایل داده Import کنید، سپس رفتار تابع را در بین نقاط داده و بیرون گستره‌ داده‌هایتان تعیین نمایید.

تابع‌های Analytic برای تعیین ویژگی‌های ماده به‌صورت تابعی از یک یا بیش از یک آرگومان یا به‌صورت متغییرهای مستقل، مثل دما یا فشار، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ابتدا، عبارت ریاضی توصیفگر تابع را وارد کنید. سپس، آرگومان‌ها را برای تعریف تابع وارد نمایید و در ادامه گستره‌ی مقدار هر آرگومان تعیین نمایید.

تابع‌های Pricewise برای توصیف یک ویژگی ماده که تعریف متمایزی در گستره‌های متفاوت دارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید نقطه‌‌های شروع و پایان را برای هر فاصله و تابع مرتبط با هر فاصله، بعلاوه روش درون‌یابی و برون‌یابی را انتخاب نمایید.

این فیلم به شما نشان می‌دهد که چگونه هر کدام از این تابع‌ها را برای هر ویژگی ماده ایجاد نمایید.

تنها ۱۶ بخش اول رایگان است برای تهیه بسته آموزشی آدرس زیر مراجعه نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بسته آموزش کامسول