5/5 - (1 امتیاز)
دانلود کامسول comsol

فیلم آموزش رایگان کامسول

فیزیک‌ها / اضافه کردن فیزیک‌ها

چگونه فیزیک‌ها را برای مدلتان اضافه و تعریف نمایید

مدت زمان: ۱۴:۵۷

زمان ایجاد یک شبیه‌سازی، یکی از مهمترین گام‌ها که شما باید به اتمام برسانید تعریف فیزیک‌ها می‌باشد. این شامل انتخاب فیزیک‌های مناسب برای مدل شما، اضافه کردن شرایط و قیود فیزیک‌ها، و اختصاص فیزیک‌ها به واحدهای هندسی می‌باشد.

در نرم‌افزار کامسول مالتی فیزیک، رابط‌های فیزیک زیادی برای استفاده در دسترس می‌باشند که شما را قادر می‌کنند به سرعت پدیده‌های فیزیکی خاصی را شبیه‌سازی نمایید. این رابط‌ها شامل همه‌ی معادلات حاکم، ویژگی‌های ماده، و دیگر تنظیماتی که برای برپا کردن فیزیک‌های شما مورد نیاز است، می‌باشند. در نتیجه‌ی استفاده از این رابط‌ها جریان کاری شما بهبود پیدا می‌کند. اگر شما بخواهید با هر یک از اپلیکیشن‌های الکتریکی، سازه‌ای، جریان سیال، شیمیایی، و چندفیزیکه کار کنید، جریان کاری اضافه کردن فیزیک به صورت مشابهی می‌باشد.

در این فیلم، ما به شما، با استفاده از مدل آموزش براکت نشان خواهیم داد که چگونه فیزیک‌ها را به مدلتان اضافه و تعریف نمایید. ما به شما روش‌های متفاوت دسترسی به رابط‌های فیزیک و اضافه کردن آن‌ها به مدلتان را نشان خواهیم داد. ما همچنین در مورد مزایای این رابط‌ها و چگونگی پیدا کردن مورد صحیح، با توجه به پدیده‌ی فیزیکی که شما می‌خواهید شبیه‌سازی نمایید را نشان خواهیم داد.

با کلیک کردن در اینجا (ابتدا VPN خود را فعال نمایید) نمودار مشخصات را برای یادگیری این که کدام رابط در ماژول‌های مختلف در دسترس است، مشاهده نمایید.

تنها ۱۶ بخش اول رایگان است برای تهیه بسته آموزشی آدرس زیر مراجعه نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بسته آموزش کامسول