به این مقاله رای دهید !

اجاره کامپیوتر در تهران

اجاره لپ تاپ

گروه معماری آرکا شرایط ویژه ای را برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی فراهم کرده است

و مراسم دیگر با اجاره روزانه تجهیزات نمایشگاهی از این سایت می توانید به راحتی هر آنچه را که برای اجرای یک رویداد ایده آل یا یک نمایشگاه نیاز دارید تهیه کنید.

برای تجهیز غرفه نمایشگاهی خود می توانید از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی این سایت استفاده کنید که شامل اجاره سیستم صوتی، فلش مموری، بلندگو، میکروفون، اسپیس فریم، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، میز و صندلی، تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، پیشخوان، پاپ آپ، رول آپ، مبل نیم ست، ویترین، جای کاتالوگ، تلویزیون شهری، دیوار LED، ویدئو پروژکتور، مانیتور شهری، صفحه لمسی و تجهیزات اداری.

← مرکز محاسبات سریع شبیه‌سازان امیرکبیر  →

اینجا کلیک کنید!

همچنین می توانید برای برگزاری مراسم خود تجهیزات صوتی، بلندگو، باند، تجهیزات ویدئویی، ویدئو وال، سیستم نورپردازی، مبلمان، فلاشر، صحنه و فضا، واکی تاکی، بخاری، تهویه مطبوع، بخاری برقی، پنکه، سیستم کنفرانس و پذیرایی را اجاره کنید. به بهترین شکل.

یکی دیگر از خدمات گروه معماری آرکا علاوه بر اجاره تجهیزات تشریفات و تجهیزات نمایشگاهی در تهران این است که می توانید سازه ها و غرفه های فلزی را اجاره کنید سپس مراحل نصب و مونتاژ را به ما بسپارید تا بتوانید با خیال راحت سایر قسمت های رویداد یا نمایشگاه خود را مدیریت کنید. .

مراحل ثبت سفارش به این صورت است که ابتدا تجهیزات نمایشگاهی یا تجهیزات مراسم مورد نیاز برای اجرای مراسم خود را انتخاب کنید و سپس با شماره های ۰۲۱۴۴۲۲۱۵۹۵، ۰۲۱۴۴۲۷۲۰۸۴، تعداد روزهای اجاره، تعیین تاریخ و ساعت دریافت تجهیزات را تعیین کنید. ۰۹۱۲۰۲۴۲۸۲۲ و ۰۹۳۵۳۷۷۴۳۰۰ برای ثبت سفارش با پشتیبانی آرکا تماس بگیرید.

پس از ثبت سفارش در تاریخ و ساعت مورد نظر، تجهیزات نمایشگاهی یا تجهیزات مراسم درخواستی شما ارسال می شود و پس از پایان مراسم، همکاران ما هماهنگی های لازم را با شما برای جمع آوری و دریافت تجهیزات انجام می دهند و در روز و تاریخ مشخص شده برای جمع آوری اقلام به شما خواهد رسید.

یکی از مهمترین مزیت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات تشریفاتی از آرکا، داشتن تجربه چندین ساله کارشناسان متخصص و دلسوز ما است که در تمامی مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات و بهترین مراسم و مراسم در کنار شما هستند. نمایشگاه آنها به شما کمک می کنند و شما را همراهی می کنند.

خرید بسته آموزش کامسول