استفاده از دنبالهای المانبندی
کامسول مالتیفیزیک یک محیط مشبندی تعاملی را فراهم میکند که در آن، با چند کلیک ماوس، شما به راحتی میتوانید صورتها و دامنههای منحصربفرد را شبکهبندی کنید. هر عملگر مشبندی به دنبالۀ مشبندی افزوده شده است. المانبندی نهایی، نتیجۀ ساخت تمام عملگرها در دنبالۀ مشبندی است.
این مثال نشان میدهد که چگونه از دنبالۀ مشبندی برای ایجاد شبکهای که شامل المانهای مختلفی است استفاده کنیم. شما نحوۀ اضافه کردن، حرکت، غیرفعال کردن و حذف عملیات مش و همچنین نحوۀ کنترل مش با استفاده از ویژگیهای اندازه در دنبالۀ مشبندی را یاد میگیرید.
متن فوق به زبان انگلیسی:
Using Meshing Sequences
COMSOL Multiphysics provides an interactive meshing environment where, with a few mouse clicks, you can easily mesh individual faces or domains. Each meshing operation is added to the meshing sequence. The final mesh is the result of building all the operations in the meshing sequence.
This example demonstrates how to use the meshing sequence to create a mesh consisting of different element types. You learn how to add, move, disable and delete mesh operations, and how to control the mesh using size features in the meshing sequence.
استفاده از دنبالهای المانبندی (فایل)
طبق قانون ۶۲ ۶۳ ۷۴تجارت الکترونیک تمامی حقوق ” ساختنی” این وبسایت محفوظ است© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز خواهد بود