به این مقاله رای دهید !

اجاره سیستم پردازش موازی

سیستم های اطلاعات شرکت ها به زودی دستخوش تغییرات شگرفی به دلیل تأثیر پیشرفت های اخیر در فناوری پردازش موازی خواهند شد. تحلیلگران کلیدی صنعت اکنون پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان این دهه، اکثر رایانه‌ها، از رایانه شخصی گرفته تا سرور پایگاه داده پیشرفته، چند پردازنده و پردازنده‌های موازی خواهند بود. در طول پنج سال آینده، بسیار مهم است که متخصصان کامپیوتر این فناوری انقلابی را درک کنند تا شرکت های آنها بتوانند به مزیت رقابتی در فناوری اطلاعات دست یابند.

پردازش موازی در سیستم های اطلاعاتی که توسط یک متخصص در این زمینه نوشته شده است، حقایق اساسی محاسبات موازی را همانطور که در سیستم های MIS اعمال می شود، در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعات پس زمینه مهمی در مورد دلایل و انگیزه های پشت این فناوری به دست خواهید آورد. این کتاب همچنین فن‌آوری‌های توانمند برای پردازنده‌های موازی (عملکرد ارتباطی، عملکرد ریزپردازنده و سیستم‌های باز) را بررسی می‌کند. شما نحوه طبقه بندی و تمایز بین تمامی پردازنده های موازی موجود و در حال طراحی را خواهید یافت.

← مرکز محاسبات سریع شبیه‌سازان امیرکبیر  →

اینجا کلیک کنید!

پردازش موازی در سیستم‌های اطلاعات آخرین پردازنده‌های موازی را از طریق مجموعه‌ای از مثال‌ها (Sequent Symmetry، MasPar MP-1، Intel iPSC/860، Teradata DBC/1012، Intel Paragon و Thinking Machines CM-5) بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا آنها موفق هستند. در محیط تجاری به عنوان مثال، ماشین متقارن متوالی به عنوان پلت فرم قدرت برای پایگاه های داده رابطه ای در نظر گرفته می شود. نقش Teradata DBC/1012 به عنوان یک انبار اطلاعات شرکتی است. و Paragon یک کامپیوتر موازی است که جایگزین ابررایانه‌های اتاق‌های کامپیوتر از شرکت‌های هوافضا گرفته تا وال استریت می‌شود.

خواهید فهمید که چگونه پردازنده های موازی می توانند طیف گسترده ای از مشکلات تجاری را حل کنند. نمونه‌های واقعی از مدل‌سازی علمی، پایگاه‌های اطلاعاتی و پردازش تراکنش‌های آنلاین، پشتیبانی اشتراک‌گذاری زمانی عمومی و سرورهای اطلاعات در یک شبکه گرفته شد. خواهید فهمید که چگونه یک برنامه بنویسید – یا یک برنامه موجود را تغییر دهید – که به شما کمک می کند تا از پردازش موازی نهایت استفاده را ببرید. نمونه هایی از دو رویکرد اصلی برای نوشتن برنامه های موازی به شما ارائه می شود: پارتیشن بندی داده ها و پارتیشن بندی تابع.

پردازش موازی در سیستم های اطلاعاتی انتخاب یک کامپیوتر موازی و آینده پردازش موازی را نیز پوشش می دهد.

خرید بسته آموزش کامسول