فیلم آموزش رایگان کامسول ۵٫۵
هندسه / فرمدهی هندسه
نهاییسازی هندسه با Form Union یا Form Assembly.
مدت زمان: ۶:۴۴
بسیاری از طراحیهای محصول شامل یک مونتاژی از componentها برای ایجاد محصول نهایی میباشند. در توالی هندسه یک مدل چندفیزیکه کامسول، این componentها متناظر با objectهای هندسی میباشند. در زمان ایجاد یک مدل، این مطلب که ما چگونه با یک مجموعهای از objectها رفتار مینماییم و آنها را پیش از مشبندی و تعریف فیزیکها، نهایی سازی میکنیم مهم میباشد. در این فیلم، ما به شما تفاوت روشهای Form Union و Form Assembly و نحوهی استفاده از هر کدام برای نهاییسازی هندسهتان را نشان خواهیم داد.
هر دو روش Form Union و Form Assembly، objectهای هندسی را به یک object تبدیل مینمایند. در هنگام استفاده از Form Union، نرمافزار یک object منفرد ترکیبی، شامل domainهای متصل که به وسیلهی مرزهای مشترک میان واحدهای مجاور از یکدیگر جداشدهاند، ایجاد مینماید. در عوض، هنگام استفاده از Form Assembly، نرمافزار objectها را به یک object که شامل جمعی از domainهای غیر متصل است، گروهبندی میکند. درحالی که روش پیشفرض Form Union باعث ایجاد یک مش متصل در محل اتصال domainها میشود، در روش Form Assembly مش غیرمتصل است. در این مورد، پیوستگی فیزیکها در مرز domainها با ایجاد خودکار Identity Pairs برای مرزهای متصل، تضمین میشود. Form Assembly بهخصوص زمانی که نیاز میباشد objectها در شبیهسازی حرکت داشته باشند مفید است.
تنها ۱۶ بخش اول رایگان است برای تهیه بسته آموزشی آدرس زیر مراجعه نمایید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.