5/5 - (1 امتیاز)
دانلود کامسول comsol

فیلم آموزش رایگان کامسول

study / مباحث پایه در مورد Study

انتخاب، اضافه نمودن، و اجرای یک study برای مدل شما

مدت زمان: ۱۹:۱۸

در یک مدل، انتخاب، اضافه نمودن، و اجرای یک study، برای حل آن الزامی می‌باشد. زمانی که سعی می‌‌نماییم تعیین کنیم مناسب‌ترین study برای یک سناریو خاص مدل‌سازی چه می‌باشد، شما باید اهداف تحلیل خودتان را در نظر بگیرید. این می‌تواند وضعیت توازن، ارزیابی وابسته به زمان در شرایط وجود بارهای خارجی، پیدا کردن مدهای طبیعی (Natural Modes) یک سیستم آزاد، یا یافتن دامنه‌ها و فازهای یک سیستم برانگیخته‌ شده‌ی هارمونیک؛ در کنار دیگر چیزها باشد. به‌همین خاطر باید آن studyای که شما را قادر به حل مسأله و سپس پاسخ‌گویی به سؤالتان می‌کند را انتخاب نمایید.

در نرم‌افزار کامسول مالتی فیزیک، انتخاب‌های زیادی از انواع studyهای از پیش‌تعریف شده وجود دارد که شما می‌توانید از آنها برای انجام تحلیل‌های گوناگون در یک مدل استفاده نمایید. studyهایی که از پیش تنظیم شده‌اند بر اساس رابط‌های کاربری که شما در یک شبیه‌سازی اضافه می‌نمایید تغییر می‌کنند. بعلاوه تعداد زیادی studyهای ویژه‌سازی شده برای ترکیب معینی از فیزیک‌ها موجود می‌باشند، همه‌ی آنها در دسترس‌اند و شما را قادر می‌نمایند که به‌طور دستی تنظیمات study را تکمیل نمایید. هرچند، هرجا که ممکن باشد ما پیشنهاد می‌کنیم از مزایای studyهای از پیش تنظیم‌شده نرم‌افزار کامسول برای سهولت در کار برپا کردن مدل استفاده نمایید.

در این فیلم، ما یک دید جامع از اضافه نمودن یک study به مدل شما شامل، چگونگی انتخاب و اضافه نمودن studyها، ویرایش تنظیمات study برای چندین نوع study (با استفاده از یک مدل آموزشی براکت گرمایی)، و استفاده از قسمت‌های مختلف دکستاپ کامسول که، وقتی مدل شما حل می‌شود اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهند، داریم. بعلاوه، ما در مورد روش‌های متعدد سازماندهی یک study که نیاز به چندین گام (step) دارد بحث خواهیم کرد و مروری بر قسمت‌های مختلف پنجره‌ی تنظیمات که در بیشتر studyها وجود دارند خواهیم داشت.

تنها ۱۶ بخش اول رایگان است برای تهیه بسته آموزشی آدرس زیر مراجعه نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بسته آموزش کامسول